help
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אשתי עברה אתמול סקירת מערכות , וובפעם שנייה ביקשו ממנה לחזור שבוע הבא מכיוון שהרופא טוען ששוב הוא לא הצליח לראות את הלב בצורה ברורה, עקב תנוחת העובר, האם משהי עברה משהו דומה? פעמיים? אנחנו מודאגים תודה מראש
אני ממליצה לחזור על הבדיקה מתוך מקום של שקט. הוא לא אמר שהתוצאות לא טובות, הוא אמר שבגלל מנח העובר אינו מצליח לראות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il