דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת שבוע שביעי, לפני יומיים התחיל לי דימום קל שנראה רק בעת הניגוב. היום הוא התגבר ואף המשאיר סימנים בתחתונית. יש לי פגישה עם הגניקולוג רק ביום ג הבא, האם זה תקין או שיש מה לדאוג?! בינתים אני דואגת, מחכה לתשובה(והלוואי ותהיה מרגיעה) תודה
עוד היום כנסי לרופאת הנשים שלך שתבדוק אותך. אל תחכי עד שבוע הבא לתור שלך. אלה דברים שאסור להזניח. בדרך כלל בכל מרפאת נשים היום יש "קבלה לעזרה ראשונה"- שזה למקרים חריגים ודחופים, אין צורך בהפניה ואין צורך בקביעת תור מראש, תשאלי את המרפאה שלך, העזרה ראשונה בדרך כלל עובדים מ8.00 עד 11.00 אז כדאי למהר כי דימום בהריון הוא הדבר האחרון שצריך להזניח.