שיליה אחורית נמוכה וציסטה בראש העובר..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע ה15 והייתי בסקירה המוקדמת השבוע הרופא ציין בפני שיש לעובר ציסטה בראש בגודל 3-4 האם זה מסוכן? הוא גם אמר שיש לי שיליה אחורית נמוכה ויתכנו דימומים.. האם זה מחייב? הלחיץ אותי מאוד ואני לא ישנה כבר שבועעע אשמח אם תענו לי בהקדם. האם הציסטה זה בעיה? או השיליה הנמוכה?
שלום ליאן, עליך לשאול את הרופא שלך את המשמעויות של התוצאות. אל תתביישי לשאול עד שאת מקבלת תשובה מתאימה. את יכולה לשאול בפורום אולטרסאונד, אך עדיין, שיחה עם הרופא שלך תתאים יותר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il