הריון ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת בפתח השבוע החמישי בהריון והסימפטום העיקרי שיש לי הוא כאב מתון ולעיתים מציק בבטן תחתונה אין דימום או הפרשה כלשהי האם זה הוא כאב נורמלי בשלב זה? תודה
רצוי ומומלץ לפנות לרופא כדי שישלול שזה לא נובע מההריון. בדרך כלל לאישה בהריון בחודשים הראשונים יש בחילות, הקאות, סחרחורות, כאבי ראש, כאבי גב וכו'.. אבל כאב בטן בהריון מצריך בדיקה רפואית ואסור להזניח כאב כזה. אם את רואה שהכאב גובר או לא מפסיק, גשי להיבדק, לפחות תוודאי שההריון תקין.לפחות תהיה שקטה שזה לא בגלל ההריון, אולי זה הפרעה קטנה במערכת העיכול או עצירות. אבל אל תוותרי על בדיקה רפואית.