מסטיקים ללא סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני לועסת המון בזמן האחרון מסטיקים ללא סוכר בטעם מנטה , כי גיליתי שזה מה שעוזר לי למנוע הקאות ותחושת בחילה בהריון. אני רוצה לדעת אם זה בסדר? הרי אין בזה סוכר וזה עוזר לי באופן משמעותי ביותר. זה לא טעים לי בכלל כי אני שונאת מנטה, אבל זה כל כך עוזר לי ואני מרגישה טוב. יוצא שאני לועסת לפחות 5 מסטיקים ביום. השאלה אם זה בסדר להריון? תודה.
שלום רוית, לצערי, גם הממתיקים המלאכותיים לא בדיוק בריאים. אולי תוכלי למצוא סוכריות מנטה קטנות, עם סוכר, שיוכלו לעזור לך? הכי טוב היה אילו היית מוצאת משהו בריא יותר לעזור לך, אולי בפורום רפואה משלימה? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il