בליעת מסטיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צביה, בלעתי היום מסטיק בטעות. לא יודעת איך זה קרה. אכלתי אוכל ועם זה נבלע לי המסטיק שהיה בתוך הפה. רציתי לדעת אם אני יכולה להיות שקטה לגבי העובר. יכול להיות שהמסטיק או הגומי הזה נכנס לו לגוף בטעות? זה לא מסוכן בשבילו שנכנס לגוף של אמא שלו חתיכת גומי לעיסה?
שלום לוין, מערכת העיכול שלך (בה נמצא המסטיק, אשר כבר בוודאי יצא עם הצואה), נפרדת לחלוטין ממערכת העיכול של העובר. העובר מקבל מזון ואויר דרך חבל הטבור, דרך הדם, כך שאין לך מה לחשוש. לאור השאלה שלך, אני ממליצה לך בחום לקרא ספר רציני ועדכני על הריון ולידה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים טפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il