הריון או לא הריו?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני 4 חודשים אחרי לידה מניקה לא מקבלת מחזור לפני שבוע התחלתי להרגיש סחרחורות ובחילות עשיתי בדיקה ביתית להריון היה פס אחד כהה ופס אחד בהיר בהיר אבל רואים 2 פסים עשיתי בדיקת דם יצא לי 7> רציתי לדעת יש הריון או לא?
שלום מירב, בדיקת דם תתן לך תשובה מדויקת יותר, או שתשאלי בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לא הבנתי הסימן מראה 7> גדול משבע או קטן משבע