חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולן, יש לי תור לרופאה שלי רק בעוד שבועיים ואני לא יודעת את מי לשאול. ובפורומים אחרים עונים אחרי מלא זמן. בקיצור, אתם היחידים שנותר לי לשאול אותם. אז השאלה שלי היא כזאת: אני כרגע בשבוע 25, החומצה הפולית נגמרה לי. אין לי יותר כדורי חומצה פולית לבלוע. אני לוקחת היום רק ברזל. השאלה זה אם צריך לקנות עוד בקבוק של חומצה פולית או לא??
יערה, עם כל האכזבה מכך שלא מקבלים בפורומים תשובה מיידית.. העניין הוא שהמלצות לטיפול, (תרופתי וגם תוספים למיניהם), רצוי שתינתנה בייעוץ אישי על ידי מי שמוסמך לכך. והרופא שאצלו את עושה מעקב הריון הוא הכתובת המתאימה. אולי תרימי טלפון לרופאה שלך ותנסי לקבל תשובה , בינתיים, עוד לפני התור המיועד? אם יש אחות צמודה לרופאה, גם היא יכולה לשאול בשבילך. בהצלחה