תסבירו לי על העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרופאה הביאה לי הפניה להעמסת סוכר ואמרה לי לקבוע בדיקת דם בקופת חולים. האחות הסבירה לי פחות או יותר, נתנה לי בקבוקון כזה קטן שאיתו אני הולכת לקופ"ח, אמרה לי לערבב אותו בכוס עם לימון סחוט. לא כל כך הבנתי מה עושים. אשמח אם תסבירו לי.
שלום טליה, מה שאת מבקשת מאתנו זה לנהוג בחוסר אחריות. לא הבנת מה האחות אמרה? בקשי הסבר נוסף. פורומים באינטרנט אינם המקום לקבל תשובות מקצועיות. התקשרי שוב לאחות ובקשי הסבר, וגם רשמי אותו אם יש צורך, עד שתביני מה עליך לעשות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il