צחוק מתגלגל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. אני בהריון. חודש 6. אני רוצה לדעת האם צחוק בצורה מופרזת גורם נזק או סיכון כלשהו לעובר? לפעמים אני מתפוצצת מצחוק, בגלל כל מיני סיבות, כל מיני סיטואציות, בעלי מאוד מצחיק אותי. אני ממש מתגלגלת מצחוק והבטן שלי קופצת. כל הגוף שלי רועד כזה כשאני צוחקת, בעיקר הבטן. הבסן "נכנסת ויוצאת" בצורה מהירה הרבה פעמים מרוב שאני מתגלגלת מצחוק.לפעמים אני מונעת מעצמי לצחוק כי אני חוששת. מה ההשלכה לגבי העובר?
אורית, שמעת את הביטוי "הצחוק יפה לבריאות"? אני מאחלת לך שכל חייך יהיו מלאי צחוק ושמחה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il