דיילת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום קיבלתי את תוצאות הבדיקה ומסתבר שאני בהריון (איזה כיף!). אני עובדת בתור דיילת אויר בחברה בינלאומית כך שאני טסה הרבה טיסות ארוכות. רציתי לדעת אם יש סיכונים לעובר/לי בטיסות? האם יהיה נכון להמשיך לעבוד אם אני מרגישה טוב או שרצוי להפסיק לטוס? תודה רבה, אודליה
שלם אודליה ומזל טוב, בדרך כלל אין בעיה אם טיסות בהריון, בהנחה שנשים בהריון לא טסות הרבה. אצלך זה המקצוע. אני ממליצה קודם כל לבדוק את מדיניות החברה בה את עובדת ובמקביל להתייעץ עם הרופא שלך ועם רופא החברה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il