ערכי בטא גבוהים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הריון ראשון. טבעי. מחזור אחרון ב-15.9, דהיינו הנני בסיומו של שבוע 6 לערך. בדיקה ביתית חיובית, בדיקת בטא מאתמול מראה ערכים די גבוהים 46000 (ביחס למה שקראתי אודות ערכים נורמליים בשלב זה). את התור לרופא קבעתי לעוד כשבועיים, סביב שבוע 8, מה גם שאין תורים לפני כן. שאלתי היא אם עלי לחשוש בשל ערכים גבוהים מדי, או שמא יכולה אני לגשת להיבדק במועד הנ"ל רגועה ושקטה? אודה על מענה.
שלום לך ומזל טוב, רצוי שתשאלי בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il