אנא עזרתכם!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע שמיני!אני סובלת מבחילות הקאות ועייפות.אני רוצה לאכול ולא יכולה!!!!!!כי אני עושה ביס וכבר מרגישה מלאה כאילו אכלתי ארוחה שלמה!אני מודאגת!הרי אומרים שצריך לעשות ספורט ולאכול בריא!!!אז איך אפשר לנהל אורך חיים בריא!אני מגיעה אחרי עבודה וישר נרדמת!כל הבית מבולגן!!!!!!!!אני ממש בדיכאון
זה נורמלי לחלוטין, קשה לשמור על הבריאות או על המשקל או על סדר יום רגיל ב4 החודשים הראשונים להריון. תשאלי נשים שכבר עברו את זה. יש עייפות, אין תיאבון, אין חשק לכלום, את אוכלת טיפה ואת מרגישה מלאה, יש הקאות, יש בחילות. זה דרכו של עולם. תמתיני בסבלנות עד שזה יחלוף. בכל מקרה תתייעצי עם רופא במקרה שיש משהו חריג. אני בחודשיים הראשונים להריון שלי ירדתי 4 קילו כי לא אכלתי טוב וכל דבר גרם לי להקיא. אחרי שחלפו 4 חודשים התחלתי לעלות במשקל והרגשתי הרבה יותר טוב.