הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, תחילת המחזור האחרון שלי הייתה ב26/9. עשיתי הבוקר בדיקת הריון ביתיית אבל לא הופיעו בכלל פסים. מתי מומלץ לעשות שוב בדיקה?
אם עשית את הבדיקה לפי ההוראות שרשומות על גבי האריזה, צריך להיות או פס אחד במקרה שאת לא בהריון, או 2 פסים במקרה שאת בהריון. .. את אומרת שלא יצא לך שום פס, לכן קני כבר היום בדיקת הריון חדשה וקראי שוב את ההוראות, ועשי שלב שלב לפי מה שכתוב. (הטעות הנפוצה היא שלא עשית שתן על מקל הבדיקה בצורה הנכונה, או שלא העמדת את המקל לאורך עם הטייה כלפי מטה.. קראי את ההוראות ועשי מה שכתוב) בהצלחה.