העמסת סוכר 50
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי השבוע בדיקה של העמסת סוכר 50 גרם, והתוצאה יצאה 58 שזה נראה ממש נמוך... מה זה אומר כולם מדברים על תוצאות גבוהות של מעל 150 ושלי יצאה נמוכה- האם זה אומר שהבדיקה לא תקינה או שאני לא סופגת סוכר? מה זה ומה עושים עם זה? תודה רבה מראש
שלום לך, זה אומר שאת צריכה לשאול את הרופא שהפנה אותך לבדיקה. הרופא הפנה אותך בוודאי בגלל נסיבות מסויימות, ולכן הוא הכתובת הנכונה. כל טוב. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שכחתי לכתוב שאני בהריון כמובן בשבוע 26 והבנתי שכל הנשים ההרות עושות בדיקה זו..... לכן שלחו גם אותי- אך שוב בכל מה שקראתי מתייחסים לסוכרת הריון ען ערכים גבוהים ואני בצד השני של המתרס מה זה אומר? תודה