היי, זקוקה לעזרה בנוגע לרופא ברמת גן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיליתי לפני כמה ימים שאני בהריון (לפי החישוב שלי, שבוע חמישי או שישי), אני בת 35 וזה ההיריון הראשון שלנו, אני מטופלת אצל רופא מקסים, אך מבוקש בטירוף, השאלה שלי, האם אני צריכה כבר לראות רופא או שעדיין מוקדם מדי, בנוסף הייתי שמחה להמלצות לגבי רופאים באזור רמת גן-גבעתיים שעובד עם הכללית, אני תוהה האם לעבור לרופא פחות עמוס. (פקססתי את תשובות בדיקת הדם לרופא שלי, אך לא קיבלתי מענה אשמח לתגובה מהירה. המשך יום מקסים.
שלום עדילי ומזל טוב, נסי להתקשר למשרדו של הרופא ולהתייעץ שם. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il