רגליים מתנפחות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שבהריון הרגליים מתנפחות (זה נקרא דליות?)- מאיזה שבוע זה מתחיל? כי אני כבר בחודש מתקדם מאוד וזה לא קרה לי. זה בסדר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה לפעמים כדאי להקשיב פחות לסביבה, יש שם הרבה סיפורים מפחידים שבכלל לא שייכים לך. תשמחי שהרגליים שלך נשארו בסדר ושאת מרגישה טוב. דליות הם ורידים ברגליים. התנפחות הרגליים יכולה להיות מהכובד של העובר, והאמת, אין הרבה מה לעשות חוץ מאשר להרים רגליים ולנוח, ולחכות ללידה. כל טוב ותיהני מהמצב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il