שילשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אכלתי גבינה לבנה לפני שעתיים לא עבר חצי שעה מצאתי תמצי משלשלת ללא שליטה על עצמי אני בהריון בשבוע 12 האם עליי להיות מודאגת או לגשת ביום ראשון לרופאה שלי ? או לכות שיחלוף מעצמו? בתודה שרון
עד שבוע 15- כל דברי חלב שאכלתי (לא משנה מה, גבינה, קוטג') אחרי שנייה הקאתי הכל. וזה קרה לי רק עם דברי חלב. אז כנראה שאצלך זה מתבטא בשלשולים.. אצלי זה התבטא בהקאות.. כל אחת והגוף שלה. בכל מקרה כדאי שתיוועצי עם רופא כי בדרך כלל אומרים שאסור להזניח מקרים של שלשולים בהריון. ככה לפחות אמרו לי כשהייתי בשבועות מוקדמים להריון.
אם השלשולים נמשכים כדאי לפנות לרופא. בהמשך לתגובה שנכתבה, אם שמים לב שמאכל מסויים גורם לתופעה לא נוחה, רצוי להימנע ממנו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il