איך מטפלים בנזלת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לא יודעת איך לטפל בנזלת שלי. מצד אחד אסור לי בהריון לקחת כדורים למניעת נזלת ומצד שני אני כבר 3 ימים מנוזלת ולא יודעת מה לעשות. אולי יש משהו טבעי למניעת נזלת בהריון?
שלום אורית, בהחלט יש איך לטפל בנזלת!!! הכיני 1/2 כפית מלח (רצוי מלח אטלנטי) בכוס מים רתוחים והזליפי לתוך האף או מרחי בעזרת מנקה אזניים. אם הנזלת קשה וצמיגה כדאי לקבל טיפול בנרות הופי. כל טוב והחלמה מהירה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il