הצטננות בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה קורה לעובר בזמן ההצטננות? אני מצוננת כבר יומיים, נזלת, כאבי גוף קלים, חולשה, אבל אין לי חום... רציתי לדעת מה ההשלכות לגבי זה לעובר? האם הוא מרגיש את ההצטננות בגוף שלי?
שלום לך, בזמן הצטננות וחולשה כפי שאת מתארת, שתי הרבה נוזלים, נוחי כמה שאת יכולה. הכיני לך 1/2 כפית מלח (רצוי מלח אטלנטי, אני כבר מצאתי אותו בסופרסל) בכוס מים רתוחים, ולאחר שמתקררים שתי את המים האלה. כוס תוך חצי שעה. תוכלי לחזור על כך מספר פעמים ביום. תוכלי גם, במקרה של נזלת, להזליף לאף, או למרוח באף בעזרת קיסם אוזניים. החלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il