טיסה לטורקיה בשבוע 8-9 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לברר מהו הסיכון בטיסה לטורקיה בשבוע ה-8-9 להריון? האם ישנו סיכון כיוון שמדובר בשליש הראשון להריון ואם כן-מהו הסיכון? אשמח לקבל חוות דעת, תודה
שלום מיכל, אם ההריון תקין, אין בעיה. אם יש לך ספקות, פני לרופא ליעוץ. תיהני. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
למה לפרנס את הנבלות האלו??????
לצערי, נאלצת לנסוע בענייני עבודה..ממש לא מרצוני החופשי...
לצערי, נאלצת לנסוע בענייני עבודה..ממש לא מרצוני החופשי...