אקמול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איזה סוגי אקמול (של איזה חברה) יותר עדיף לקחת בזמן ההריון? הייתי היום אצל הרופאה והיא אמרה לי לקחת אקמול כי אני מקוררת קצת. אבל איזה סוג יותר טוב לקחת? יש מלא סוגים, יש מלא חברות, ואני לא מבינה בזה כלום..
שלום יערית, נדמה לי שאין הבדל בין החברות. שנית, אני לא מבינה (ואינני רופאה) למה בשביל צינון צריך אקמול? האם יש לך חום גבוה שצריך להוריד? אם במקרה את מנוזלת או כואב לך הגרון, את יכולה לשתות 1/2 כפית מלח (מלח אטלנטי שקונים בבית טבע) על כוס מים רתוחים, וגם לגרגר. אקמול כדאי לקחת אם ממש אינך מרגישה טוב, אבל צינון יעבור תוך מספר ימים. כל טוב והחלמה מהירה צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il