כואב בשרירי הרגל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון, אתמול הלכתי הרבה זמן, ומאז יש לי כאבים בשרירי הרגל (בחיבור שבין הרגל לטוסיק). ההליכה של אתמול היתה בערך שעה וחצי ללא הפסקה.. מה עושים עכשיו? כמה אני נחה היום, זה לא עובר.
שלום דניאלה, אם עשית מאמץ לא רגיל, זו תגובת הגוף, המשמעות היא הצטברות חומצת חלב בשריר. כאב כזה עובר בדרך כלל אחרי כיומיים, אז רק עוד קצת סבלנות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il