לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בחודש שמיני אחרי שתי לידות בריאות וקלות. אך נכנסתי לפני כחודשיים לפחד שאי אפשר להסביר אותו. אני מפחדת ממה שיהיה ואם אצליח להביא ילד בריא ושהכל יהיה בסדר. זה מלווה אותי בכל צעד ושעל שלי ואני לא מצליחה להמשיך את היום. מה אני עושה
שלום אלינור, לא פשוט היות בהרגשה כזאת, לכן היה כדאי לך להיפגש עם איש מקצוע שיוכל לעזור לך למצוא את המקור לתחושה הזאת ויוכל לעזור לך להגיע ללידה יותר רגועה. בכל קופות החולים יש אנשי מקצוע כאלה, אך בדרך כלל התור אליהם ארוך ואת צריכה עזרה כרגע. את יכולה לפנות גם באופן פרטי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היי תודה רבה על תגובתך אך למי בדיוק אני פונה?