יריד הריון ולידה 14.10.10
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברת גד הפקות בשיתוף עם המרכז הרפואי "סורוקה" מזמינים אתכם ליריד הריון ולידה שיתקיים ביום חמישי בתאריך 14.10.10 החל משעה 17:30 במלון לאונרדו (מלון פרדייז לשעבר) רחוב הנרייטה סאלד 4, באר שבע. היריד יכלול: * הרצאות * כיבוד קל * יריד מציגים * הטבות ומתנות * הגרלות למעוניינים לשריין את השתתפותם, נא צרו קשר בטלפון: 03-9304552 בכבוד רב, חברת גד הפקות
הירידים האלה במרכזים הרפואיים אינם כרוכים בתשלום. אם מעניין אותך, שווה להתקשר לוודא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il