כאבי ברחם ובגב תחתון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! שמי הילה ואני בת 33 אני אחרי לידה מזה תשעה חודשים, לפניי כחודש ימים חשתי כאבים בגב תחתון(אני משערת שזה כתוצאה מלקיחת האפידורל )ובנוסף גם ברחם, לדוגמא כשאני שוכבת על הגב אני לא מסוגלת לשים את הבן שלי עליי מרוב כאב מרגישה שלוחצים עליי, מה זה יכול להיות, והאם יש סיבה לדאגה?
שלום הילה, אין כאן מקום להשערות או לחוות דעת. אם כואב לך עליך ללכת לרופא לבדיקה, ורק לאחר האבחון והבדיקות המתאימות אפשר להמליץ על טיפול. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il