חודש 4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, רציתי לדעת אם זה בסדר שלא רואים אצלי בטן ואני באמצע חודש רביעי? אני מאוד רזה, יש לי מבנה גוף רזה. אז איך זה שאין לי בטן עכשיו? בדרך כלל לבחורה רזה רואים בטן, ולמישהי מלאה פחות רואים בטן. ואצלי זה ההפך.
שלום לוין, אצל כל אשה זה אחרת. אני מכירה נשים שגם בחודש שביעי טרם ראו אצלן בטן. אם הבדיקות שלך תקינות, הכל בסדר והסירי דאגה מלבך. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il