שאלות על אבחון הריון

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

27/09/2010 | 15:50 | מאת: אני

חברתי לשעבר ערכה הזרעה מתרומת זרע זמן קצר לאחר שנפרדו. אנחנו לא בטוחים אם מדובר בארבעה ימים אחרי הסקס האחרון ביננו או ב 11 ימים. בהנחה שמדובר ב-11 ימים, האם יתכן שהילד שלי? ושאלה נוספת: תוך כמה זמן מרגע שהביצית מופרית ניתן לאבחן את ההריון?

לקריאה נוספת והעמקה
27/09/2010 | 22:40 | מאת: צביה רן

שלום לך, בדיקת הריון ניתן לעשות לאחר איחור במחזור. לפני כן אין טעם לבדוק. לגבי אמות האב כדאי שתשאל רופא. קצת קשה לי להבין את ההזרעה זמן קצר לאחר היחסים ביניכם, אך זה כמובן שייך לכם. גם לאחר שייולד ילד, במקרה שההזרעה נקלטה, לא בטוח שישמחו לעשות בדיקת אהבות. רצוי מאד שתבדקו את טיב היחסים ביניכם, אולי תקבלו יעוץ שיעזור לכם להחלט. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

28/09/2010 | 23:20 | מאת: יורם גני

ונראה כבר ברגע מפגש הזרע עם הביצית, ההריון הוא בן שלושה ימים ומתאים ליחסי מין שהתקיימו לפני ארבעה או חמישה ימים. אני מקוה שעניתי על השאלה, מה גם שניסוחה קצת מעורפל... כל שאלה נוספת תענה ברצון. ___________________________________ בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי סדנאות, הרצאות וטיפולים בביורגונומי הקליניקות, בת''א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה