לחץ דם נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי לחץ דם נמוך. אני בתחילת ההריון. מאז ומתמיד אני זוכרת שיש לי לחץ דם נמוך. מה ההשלכות של זה לגבי ההריון? זה מסוכן? זה נורמלי להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חלי, לחץ דם נמוך (תלוי כמובן כמה) עלול לגרום לך להתעייף מהר יותר. במקרים של לחץ דם נמוך מאד, יכול לגרום להתעלפויות. אחת הדרכים היא לשתות הרבה מים. הדרך הנכונה ביותר היא להתייעץ עם הרופא שלך ולהשגיח שלחץ הדם לא ירד יותר מדי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il