שאלה חשובה מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי,אני אמא לילדה בת שנתיים שסובלת לאחרונה מדלקת עיניים,שלשולים וחום ואני בתחילתו של הריון נוסף. כיצד עלי לנהוג לידה? איך להישמר,אם בכלל? תודה רבה!
שמרי על הגיינה מיירבית, רחצי ידיים היטב לאחר כל ביקור בשרותים. השתדלי לא ליצור מגע של הילדה בעיניים שלך. אם את יכולה לקבל עזרה, בקשי אותה. רוב הסיכויים שהכל יהיה בסדר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il