שלשול שחור שבוע 37 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 37 להריון. אני לוקחת פרנטל ותוספי ברזל והצואה שלי רגילה לחלוטין במשך כל ההריון. אתמול אכלנו חומוס בחומוסייה באבו גוש והיום התחיל לי שלשול בצבע שחור-ירוק כהה ללא דם. חוץ מזה אין כאבי בטן ואני מרגישה בסדר. האם יש סיבה לדאגה? תודה מראש
תמשיכי לעקוב. רוב הסיכויים שזה יסתדר. במקרה שתרגישי לא טוב, תפני לרופא. גמר חתימה טובה צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il