הריון תקין או לא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 27 כאשר מאחורי הסטוריה של 2 הפלות, הראשונה בשבוע ה-7 והשניה בשבוע ה-8 כאשר לא היה עובר בשק ההריון המחזור האחרון שלי היה ב-10.8 וכשאני יודעת בוודאות שנכנסתי להריון ב26.08. בתאריך 13.09 עשיתי בדיקת דם והבטא יצא 125 שזה נראה לי מאד נמוך התאריך הקרוב לרופאת נשים שלי זה רק ב10.10 האם לחכות עוד קצת ולעשות בדיקת דם חוזרת או לפנות ישר לרופאת נשים ולא לחכות...תודה על התשובה מראש
שלום דידי, אני ממליצה שתעשי בדיקת דם ביום ראשון. כל טוב, גמר חתימה טובה צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il