כדורים להקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יכולה להתחיל לקחת מעכשיו כדורים להקלות בהקאות? לא לקחתי מתחילת ההריון, ועכשיו אני כבר בשבוע 17, ועדיין מקיאה. חשבתי להתחיל לקחת מעכשיו את הכדורים? זה בסדר? זה משנה אם לא התחלתי מתחילת ההריון ועכשיו אני מתחילה?
שלום ריקי, האם הרופא רשם לך את הכדורים האלה? אם כן, בוודאי שאת יכולה. אם לא - לא לקחת לפני התייעצות עם הרופא. כל טוב, גמר חתימה טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il