דימום- אנא עזרו לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אתמול עשיתי בדיקת דם לבדיקת הריון ונמצא כי אני בהריון. היום במהלך היום החלו להופיע לי דימומים קלים. מה זה אומר? זה ממש מלחיץ אותי
לקריאה נוספת והעמקה
זה נקרא השתרשות ,דימום קל שנראה בעיקר ב"ניגוב".זה מופיע בשבוע 4-6 משהוא כזה את יכולה להיות רגועה לא אצל כולן זה מופיע .אצלי ב 2 ההריונות זה הופיע. בהצלחה בהמשך...
אם הדימום נעשה יותר כבד או יש לך כאבים, עליך לפנות לרופא. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il