האם יש סיכוי להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום קיבלתי מחזור 5/9 יומיים לפני היו לי בחילות כאבי ראש האם יש סיכוי שאני בהריון ועדיין יש לי מחזור?
זו שאלה שיש להפנות לרופא. לפי מה שאני יודעת, אם יש הריון אין ווסת. אם יש ווסת - אין הריון. השאלה היא אם הדימום שקיבלת היום, הוא דימום של ווסת... אם יש ספק, אפשר לעשות בדיקה לאבחון הריון. מי שנמצאת בהריון ויש לה מצב של דימום, הרי שיש תמיד לפנות לרופא הנשים ולברר מה קורה. בכל מקרה: אם יש לך ספק כלשהו באשר למהות הדימום , ו/או אם אינך מרגישה טוב - בחילות וכאבי ראש, ורצונך בקבלת עזרה , הכתובת היא הרופא המטפל - רופא נשים או רופא משפחה.