טיסה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לברר האם יש בעיה לטוס לארה"ב בשבוע 17-18. עלי לציין בנוסף שהטיסה 12 שעות לאחר יום כיפור שאני מתכוונת לצום. האם זה משנה את התשובה? אשמח לתשובה בהקדם. תודה
אשה בהריון שרוצה לטוס, כדאי לדעתי שתתייעץ עם רופא הנשים שלה. אין אישה שדומה לרעותה ,ואין הריון שזהה להריון אחר, גם אצל אותה האישה. למיטב ידיעתי, גם צום אינו מתאים ואינו רצוי לפחות לחלק מהנשים בהריון. אנא היוועצי ברופא . לדעתי האישית - מי שההריון יקר לה, עדיף לא לקחת סיכונים מיותרים, גם כאשר הכל נראה תקין. אבל ברור לי שזו דעתי שלי ולא של כולן.