אני בשבוע ה6+1 להריון ויש לי שילשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם כול חשוב לי לציין שהייתי סובלת משלשולים לפני ההריון אך לא על בסיס יומי לפעמים-בדיוק התחלתי לבדוק את זה והפנו אותי לבדיקת גסטרו-אך ללא תכנון נכנסתי להריון ולא יצא לי לבצע את הבדיקה ןהבנתי שאי אפשר לבצע אותה בהריון .מאז שגיליתי שאני בהריון כבר כמעט שבועיים אין יום שאני לא משלשלת פעם אחת או יותר ויש לי כאבי בטן רבים לפי מה שקראתי בספר של הכללית יש תופעות לוואי של או עצירות או שילשולים האם זה נורמלי?
לדעתי את צריכה להתייעץ עם הרופא המטפל שלך. אין כאן רופא בפורום, וגם לו היה, לא ניתן לאבחן דרך הפורום אם הבעיה שלך קשורה להריון או לא.