אז מה ההוראות של משרד הבריאות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להמשיך עם החומצה הפולית עד הלידה??
בקישור שצירפתי כתוב את ההמלצה המפורטת, אבל שוב - זה לא חד משמעי ולא מתאים לכל הנשים. לכן הצעתי לקבל הוראות מהרופא העוקב אחר ההריון ! יש לעשות פעולה של הדבק והעבר , בקישור שצירפתי, ותוכלי לקרוא את הפרטים המלאים הכתובים באתר משרד הבריאות. אם אינך יודעת איך לעשות זאת, בקשי שיעזרו לך. המשפט העיקרי שם הוא: משרד הבריאות בישראל ממליץ להתחיל לקחת חומצה פולית בגיל הפוריות ובעיקר בשלושת החודשים לפני ההריון ולהמשיך לפחות בשלושת החודשים הראשונים של ההריון. אנא, התייעצי עם רופא הנשים שלך העוקב אחר ההריון ! בהצלחה