לא, אני לא לוקחת כדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלתך אני לא לוקחת כדורי ברזל כי הרופאה עוד לא אמרה לי להתחיל לקחת. מה שאני לוקחת זה רק חומצה פולית. אבל בלי שום קשר לזה רציתי לדעת מהם המאכלים הטבעיים שמונעים עצירות?
אני שותה גם המון מים, דבר ראשון בבוקר אני קמה ושותה בקבוק מינרלים קטן. ואני אוכלת פירות (תפוחים בעיקר) וגם ירקות. ובנוסף לזה אני אוכלת לפחות 5 או 6 שזיפים מיובשים ותאנים מיובשים כל יום באופן קבוע. ועדיין יש עצירות. מה עושים?
לך עצירות, התייעצי עם הרופא שלך וגם עם דיאטנית. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il