עלייה במשקל בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רזיתי 20 קילו לפני ההריון ואני קצת חרדה למשקלי...אני בשבוע 8.5 וכבר עליתי 3 קילו והמותניים התרחבו לי, חשוב לי לציין שאני שומרת על תזונה בריאה ללא נשנושים ופחממות !!! מה הסיבה שעליתי ככה ? תודה רבה.
שלום דנה, כל הריון שונה וכל אשה עולה במשקל בקצב אחר. אם רזית בקצב מהיר מאד, לגוף יש נטיה לחזור לאיזון שלו. אני מאד ממליצה לך למצא דיאטתנית או תזונאית שתלווה אותך בהריון, בגלל עודף המשקל שהיה לך בעבר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il