הפרשות דמיות במקום מחזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אסביר: בימים אלה אני אמורה להיות במחזור. הוא לא סדיר (בין 35-45 ימים). הוא תמיד מאופיין במספר ימים של הפרשות דמיות ואח"כ דם ניגר. הפעם יש לי כבר שבוע הפרשות דמיות שמתמעטות ודם ניגר - אין. האם תחילת הריון יכול להיות מאופין במה שתיארתי? תודה :) ענת
ענת, במקום לעסוק בספקולציות, עשי בדיקת הריון ואז תהיה לך ודאות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il