ירידת משקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 11, חודש 2. לפני ההריון שקלתי 52 והיום אני שוקלת 49. האם המצב מצריך דאגה? שמעתי הרבה על ירידה במשקל בשלושה חודשים ראשונים להריון בגלל ההקאות. אז זה אומר שהמצב שלי בסדר והמשקל שלי יעלה בחודש רביעי?
שלום לוין, לדעתי, את בחודש שלישי, אך זה לא מה שחשוב, כי היום מחשבים לפי שבועות. במשקלך, ירידה של 3 חודשים היא ירידה גדולה, ורצוי להתייעץ עם הרופא המטפל בקשר לכך. כל טוב והצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il