לידת פג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי את הבן הבכור שלי בשבוע 29+4 היום הוא בן 4 חודשים והכל בסדר איתו, אבל רציתי לדעת אם יש סיבות מסוימות ללידה מוקדמת, היה לי ירידת מים. ולא עשיתי שום דבר מיוחד באותו יום האם זה עבודה פיזית, מתח מסיבה כל שהיא, לחץ או משהו כזה או שיש סיבה גנאטית לזה? אחי הגדול גם נולד פג אבל סוף חודש שמיני. או שאין סיבה בכלל ללידה מוקדמת. תודה
צילה, לפי מה שרופאים מסבירים, יש סיבות אין ספור ללידות מוקדמות, ובחלק ניכר מהמקרים הסיבה לא ידועה. רישמי בגוגל: לידה מוקדמת ותוכלי לקרוא אודות הסיבות האפשריות. מזל טוב לך וגידול קל ונעים, אהובה