סקירת מערכות מאוחרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24. בשבוע 21 עשיתי סקירה ישנה הערה שבה רשום "אגני הכליות בקוטר 4 AP מ"מ, משני הצדדים" ברצוני לדעת האם ישנה בעיה? אודה לתשובה
שמרית, בפורום זה אין רופא! ולכן לא ניתן לקבל כאן תשובה מוסמכת. סביר להניח שהרופא היה מיידע אותך באם ישנה בעיה.. בכל מקרה, הוא הכתובת לשאלתך. במסגרת האתר את יכולה לשאול את הרופאים בפורומים: אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה הריון ולידה - הלל יפה מעקב הריון תמצאי אותם ברשימת הפורומים המלאה. כל טוב