איך אפשר לשמור על תזונה נכונה אם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אני מקיאה כל מה שאני אוכלת? כל דבר שאני מכניסה לפה אני מקיאה אותו, אפילו כוס מיץ. אני רוצה לשמור על תזונה נכונה ולאכול דברים בריאים אבל אני מקיאה גם את המאכל הכי בריא שיש.
שלום רוית, קודם כל לאכו כמוית קטנות לעתים קרובות. כשאת שותה, שתי בלגימות קטנות ומעטות בכל פעם. בנוסף, כדאי מאד להתייעץ עם תזונאית שמתמחה בתזונה להריון. בהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il