מחטב לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני לא יודעת אם אני בפורום המתאים, אך רציתי לשאול, כמה זמן אחרי לידה מותר לי ללבוש מחטב לאזור הבטן? ואם אלד קיסרי, אחרי כמה זמן מומלץ? או שבכלל בשני המקרים אפשר ישר אחרי? תודה
שלום עינת, אינני יודעת למה את כבר מוטרדת בעניין של מחטב לאחר הלידה. חכי לאחר הלידה, תני לגוף לנוח. אם אינך עולה הרבה במשקל, יתכן שגופך יחזור לממדיו הטבעיות בקלות ובמהירות. כל טוב, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
פשוט יש לי אירוע ממש צמוד לתל"מ ורציתי לדעת אם יש המלצות בקשר לזה