הקאות וצרבות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 14+ וסובלת מהקאות וצרבות על בסיס יום יומי. אני משתדלת להימנע ממזונות שעלולים להביא לצרבות אך חוששת שאני פוגעת בעובר שכן כל כמות הנוזלים והאוכל שאני מכניסה לגופי כמעט אחרי זמן יוצאת החוצה. מה ניתן לעשות? תודה,לירן
שלום לירן, עליך לפנות לרופא שלך בנושא. אם את מאבדת הרבה נוזלים, יש חשש להתייבשות. מקוה שתפתרי את הבעיה בקרוב. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il