הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ווסת אחרונה שלי בתאריך 28.6 עשיתי בדיקת הריון בייתית בתאריך 27.7 ויצא קו בהיר מאודד אתמול עשיתי שוב בדיקה ויצא קו טיפה יותר כהה העם זה נומרלי?? אני רוצה לצין שאני ילדתי לפני 4 חודשים עם זה לא מסוכן ובנוסף יש לי כאבי בטן לפעמים שאני בשירותים הם מיחזקים אני רוצה גם לצין שההריון הזה לא היה מתוכנן
שלום דני, אין כאן נורמלי או לא נורמלי. הכי בטוח - עשי בדיקת דם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il