תשובה לשאלתך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאז תחילת ההריון אני לא לוקחת שום תרופות וגם לא תוספי מזון וגם לא לוקחת ברזל. מה שכן לקחתי זה חומצה פולית מהשבוע ה1. אבל הבטן כבר התחילה להתנפח לי מהשבוע ה2. זה נורא מוזר, לא? אולי זה קשור לכאבי בטן? כי הנפיחות והכאבי בטן באו באותו זמן.
שירן יקרה, באמת אינני יודעת. האם עשו לך בדיקות? האם הפנו אותך למומחים? שימי לב אם פחדים מנהלים אותך? מאחלת לך רק בריאות, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il