למה הבטן נפוחה משבוע 2?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, זו שוב שירן. רציתי בבקשה לדעת למה הבטן שלי נפוחה? משהו פה לא הגיוני. כבר בשבוע 2 שלי להריון הבטן התחילה להתנפח. כמו שאת זוכרת אני סובלת כבר מתחילת ההריון מכאבי בטן נוראיים והרופאים אומרים "הכל תקין". אני כבר לא יודעת מה לעשות עם הכאבי בטן האלה. אני כרגע בשבוע 9. אולי יש קשר בין בטן נפוחה כבר מהשבוע ה2 לבין הכאבים האיומים שלי? ממש שמתי לב שהבטן נפוחה קצת מתחילת ההריון. ואני יודעת שזה לא אמור להיות כך. הבטן מתנפחת רק מהחודש ה3 בדרך כלל. ואצלי היא היתה כבר מנופחת מאז כניסתי להריון.
שלום שירן, אצל כל אישה הבטן גדלה במועד אחר. איזה תרופות או תוספי מזון את לוקחת מתחילת ההריון? האם את לוקחת ברזל? האם את סובלת גם מעצירות? צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il